Гадавыя задачы:
01.09.2023Содействовать активизации взаимодействия педагогов и специалистов дошкольного учреждения при организации работы по развитию речи воспитанников посредством дидактических игр.
Содействовать активизации взаимодействия педагогов и специалистов дошкольного учреждения при организации работы по развитию речи воспитанников посредством дидактических игр.
Нагадваем, што згодна з артыкулам 17 Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь, на падставе артыкула 90 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі асноўнымі мовамі навучання і выхавання ва установе дашкольнай адукацыі з’яўляюцца дзве дзяржаўныя мовы Рэспублікі Беларусь: руская і беларуская.
Адна з мэт дашкольнай адукацыі, гэта фарміраванне ўстойлівай цікавасці і станоўчых адносін да беларускай мовы, жадання авалодаць ёю.
Далучэнне да роднай мовы садзейнічае не толькі ўзбагачэнню мовы дзяцей дашкольнага ўзросту, але і развівае іх пазнавальныя і інтэлектуальныя магчымасці, пашырае веды пра беларускую культуру.
Фарміраванне груп з беларускай мовай навучання ажыццяўляецца ва ўстановах дашкольнай адукацыі раёна кожны год згодна з інструктыўна-метадычным пісьмом Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь з улікам пажаданняў бацькоў (законных прадстаўнікоў) непаўналетніх.
Камплектаванне груп установы дашкольнай адукацыі ажыццяўляецца згодна з Палажэннем аб установе дашкольнай адукацыі, зацверджаным пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 25.07.2011 № 150 (у рэд. пастановы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 20.08.2013 № 78), пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 16.08.2011 № 234 «Аб парадку пастаноўкі на ўлік дзяцей, якія маюць патрэбу ў вызначэнні ва ўстанову адукацыі для атрымання дашкольнай адукацыі» штогод на пачатак навучальнага года.